VCA E-Learning

VCA E-Learning

Schrijf je vandaag nog in voor een van onze e-learning cursussen, inclusief een proefexamen. Na het voltooien van de online training heb je de mogelijkheid om een examen te doen op een locatie die jou het beste uitkomt. Deze flexibele aanpak stelt je in staat om op je eigen tempo te leren en je voor te bereiden op het echte examen.

Onze e-learning modules zijn ontworpen om je de nodige kennis en vaardigheden bij te brengen die je nodig hebt om succesvol te zijn in je vakgebied. Met interactieve lessen, oefenopgaven en een proefexamen krijg je de kans om jezelf te testen en je voortgang te volgen. Dit helpt je om een goed beeld te krijgen van wat je kunt verwachten tijdens het uiteindelijke examen.

VCA Basis Examen: Verhoog je Veiligheid op de Werkvloer

Werk je op een bouwterrein of in een omgeving met verhoogde risico’s? Dan is het essentieel om je VCA Basis certificaat te behalen. Dit certificaat bevestigt dat je over de nodige basiskennis beschikt op het gebied van Veiligheid, Gezondheid en Milieu (VGM). Het behalen van dit certificaat toont aan dat je in staat bent om veilig te werken en dat je goed voorbereid bent op mogelijke gevaarlijke situaties. Het VCA Basis examen is een belangrijke stap voor iedereen die in risicovolle sectoren werkt.

VCA VOL Examen: Onmisbaar voor Leidinggevenden en ZZP’ers

Voor leidinggevenden en zelfstandige ondernemers (ZZP’ers) is het VCA VOL certificaat verplicht. Dit certificaat gaat verder dan de basiskennis en richt zich op het managen van veiligheid, gezondheid en milieu binnen een team. Met het VCA VOL certificaat bewijs je dat je niet alleen jezelf, maar ook je medewerkers kunt begeleiden in een veilige werkomgeving. Het is cruciaal voor iedereen die verantwoordelijkheid draagt voor anderen in een risicovolle sector.

VCA E-learning + proefexamens + Examen

Prijzen voor
VCA examens
met E-Learning

VCA Basis  € 95,00
VCA Vol      € 95,00
excl BTW

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

This is a sample page.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

Save settings
Cookies settings
Scroll naar boven